Saturday, May 23, 2009

agghhh

mmmhhh...minggu ni habiskan masa dgn siapkan tesis aku .....uwaa....byk btl nk kena baca...mesti habiskan secepat mungkin..sblm student masukk nnti aku dh tk sempat nk siapkn....serabut btl pala nih...tp sempat lg berchatting..hahaha...
minggu ni duk rmh sepupu dkt sri kembangan..mm missing plak dkt kg nih...hehhe dah biasa tgk muka mak ayah..bila diaorg tk de rasa rindu plak...kekeke...isnin ni mesti jmpa lecturer..n balik melaka n prepare utk research yg seterusnya....mmphh..kwn aku yg buat full time dah lega dah..tahun ni dia grade...aku gak nih..tk leh jadi nih....
usaha tangga kejayaan nihh......wake up cengggggg!!!!!
tp apa pun aku sedang tunggu syg aku nih...hehehe....tk sbrnya nk tatap syg ceng....hik hik hik...hari2 bilang hari....hik hik hik...tk sbr rasanya nih...kekeke...ooo my darlingg...my love..kekeke....
ok la...nk fokus tgk sin chan....