Monday, November 9, 2009

mmmmm...

berkurun lama dah tak tulis apa-apa....tetiba hari ni rasa nk taip sesuatu...ermmm...dapat MC 2 hari doktor bagi...aku tk minta pun 2 hari....tp dia bg aku 2 hari...hehehe... pagi ni bgn dah ok sikit ..tp kepala pening2 lalat lg... pagi ni aku bangun...ermm rasa mcm nk buat sesutu...kemas2 bilik..jap lg nk gi opis jap lah..nk uruskan apa yang patut..dan ingt nk gi mahkamah syariah melaka hari ni....ermm....

try tgk upm..ermmm tp tak jumpa apa yang aku cari..call azwa pun tk dpt, dia meeting kot agaknya....

pagi ni bgn..dalam kepala aku byk perancangan...utk diri snediri....mmmm...aku akan biarkan apa org nk ckp pasal aku...lantakla diaorg...diaorg bkn kenal aku pun....nk hina ke nk kutuk ke nk ckp aku jahat ke nk ckp aku mcm gini mcm gitu ke..terpulang..bkn leh tutup mulut org..bkn leh seal jari jemari org...

ermm....

target utk tahun 2011...mesti ada....yg penting target....dah ada target baru leh happy sikit....sikittt jer....eheheheh...

bila tgk citer suara hati ni..aku makin bersemangatttttt.......walaupun sedih..tp mesti ada semangat...sbb dia dh tentu hidup bahagia..tp aku?...tak kan aku nk sedih je..dia pun tk pikir pasal aku... dia pun tk pikir aku ni akan sedih ke apa ke..dia mungkin tgh seronok2...aku je pening pala nk sedih2....