Wednesday, August 5, 2009

ayat2 power ym lisa...hehhehe budak nih

Fiezah Othman Othman : Tuhan memberikan kita dua kaki untuk berjalan,dua tangan untuk memegang,dua telinga untuk mendengar dan dua mata untuk melihat.Tetapi mengapa Tuhan hanya menganugerahkan sekeping hati kepada kita?Kerana Tuhan telah memberikan sekeping lagi hati pada seseorang untuk kita mencarinya..Itulah namanya Cinta.
Fiezah Othman Othman : Ada 2 titisan air mata mengalir di sebuah sungai.Satu titisan air mata menyapa air mata yang satu lagi,"Saya air mata seorang gadis menyintai seorang lelaki tetapi telah kehilangannya.Siapa kamu pula?"..Jawab titisan air mata kedua itu,"Saya air mata seorang lelaki yang menyesal membiarkan seorang gadis yang menyintai saya berlalu begitu sahaja".

Fieza Othman Othman: Cinta sejati adalah ketika insan yang kamu cintai menyintai insan lain dan kamu masih mampu tersenyum,sambil berkata : aku turut bahagia untukmu.

Fieza Othman Othman: Jangan sesekali mengucapkan selamat tinggal jika kamu masih mahu mencuba.Jangan sesekali menyerah jika kamu masih merasa sanggup.Jangan sesekali mengatakan kamu tidak tidak menyintainya lagi jika kamu masih tidak dapat melupainya.
tulipmerah2001: wahhhhhh
Banyak sungguh kata2 si lisa nih...mana la dia dpt kata2 nih.....kekekek......ceng ambik ceng copy ea dkt sini.....sedap plak bila baca.....mcm2 la lisa nih...
Fieza Othman Othamn : Hal yg menyedihkan dlm hidup adalah ketika kamu bertemu dgn org paling bererti dllm hidupmu dan kamu tidak menemukannya dan membiarkannya pergi dr hidupmu..
kekekeke..lisa lisa....hihihih...mcm2 la si budak lisa nih....