Sunday, August 2, 2009

Saturday Lunch...hehehehe




Arghhh...hahahaha...minggu malas masak...semua orang tak nak masak...kekekeke...last2 aku ckp dgn kak ipar dgn mak aku..jomlunchdkt luar je lah....kemalasan yang cukup melanda... kitaorang pergi lunch jauh gilerrr....angah aku ckp...ish ish...jauh btl nk lunch.. it takes 38km from our village to Tom Yam Klasik....hik hikhik hik....
Sampai dkt sana kitaorang pun pilih la menu nk mkn apa..mak aku tk nk pilih....hik hik hik..ni semua menu-menu yang ikut tekak kitaorang jer...hahahaha.....tak sedar abg aku tangkap gambar. Selalunya aku yang tangkap gmbr org..tp kali ni aku kena tangkap. Ermmm nampak pelik je muka aku nih....bila tgk dlm h/phone aku tuh..nmpkmcmbudak sekolah....arghhh tertekannyaaaa.......muka mcm budak2 tension btl lah...... hahaha..lisa cuba lisa tgk...mcm2 budak2 kan?..sbb tuceng nk suh lisa tgk....tk nmpk maturedlah....uwaaa...uwaaaa.. Jom kita tgk menu-menu....
Menu-menunya adalah:-

Ikan 3 rasa D'Klasik dgn Balck Paper Crab


Sotong Goreng Tepung....mmm sedap gak lah tp tk rangup sgt




ini apa ntah....dlm ni adasotong dgn ketam..sedappp...ni sedapp




Tom Yam Poktek...



Jom MAKANNNNNNNNNNN!!!!!!!...

Aku cuma ratah lauk2 jer...hik hik hik..tu pun kenyang giler....sampai nk meletop perut...slurrppp sedapppp.......lepas hajat aku nk belanja parent aku dkt sini...dah lama nk belanja diaorg dkt sini......