Thursday, June 18, 2009

hari-hari yang sedih

mmm xde apa yang nak aku ungkapkan bulan nie..setiap hari aku lalui dengan kesedihan..tatkala aku menatap wajahmu, ku rasakan dunia ini bakal menjadi sepi. Tapi apakan daya, kugagahi juga perjalanan hidup ni tanpamu. Sehari lagi aku akan dimiliki yang lain. Engkau bakal ku tinggalkan. Aku terpaksa sayang. Sepanjang hidupku bersamamu, ku tahu kita telah mengharungi hidup ini bersama. Segala susah senang,pahit ranjau, onak duri kita bersama-sama menghadapinya. Namun sayangku, pertelingkahan antara engkau dan aku yang hebat sebanyak 2 kali ini tak dapat aku lupakan. Banyak wangku habis hanya kerana untukmu sayang. Tapi..engkau masih tidak memahaminya betapa susah payahnya aku ingin membetulkan keadaan engkau hingga aku terpaksa menghadap Balai Polis seorang diri semata-mata kerana engkau sayang. Selepas itu satu demi satu lagi pergeseran berlaku kepada engkau. Pening kepala aku memikirkan engkau sayang.

Tanggal bulan 4/2009 sekali lagi aku terpaksa melangkah kaki ini ke Balai Polis. MMphhh...arghhh sayang..kenapa perkara ini harus berlaku kepada engkau...apakah salahku sayang hingga engkau buat begini. Sekali lagi aku pasrah. Aku redha dengan apa yang berlaku. Tapi kali ini, tk mungkin aku akan berhabis wang ringgit untukmu lagi. Cukuplah sayang. Semua yang terjadi kepada engkau cukup membuatkan ku rasa tersepit dalam keadaan. Melepaskanmu adalah amat sayang., tidak melepaskanmu hidupku bakal menjadi lebih tragis. Sampai bilakah kita harus hidup begini. Perlukah aku menghadapi Balai Polis sekali lagi? ...dan lagi..dan lagi...

Sepanjang perjalanan antara engkau dan aku, aku sentiasa bersabar dengan kerenahmu. Maintenancemu kujaga dengan baik. Apa lagi sayang?..Kenapa suma ini terjadi. Selepas peristiwa bulan April itu, aku semakin tawar hati denganmu sayang. Sepanjang itu wajahmu ku tatap dengan agak lama. Telah lama kufikirkan. Kali ini sayang, aku terpaksa melepaskan engkau pergi. Sayang seribu kali sayang....engkau bukan milikku selamanya..

Berdosakah diriku
Terpaksa melepaskan
Cintamu yang serapuh
Dahan nan kering usang
Yang akhirnya kan patah
Terhempap gemeretap
Oh sungguh memilukan
Tak dapat ku bayangkan

Seribu kali sayang
Sangkaku kan ke mati
Cerita kasih kita
Rupanya seketika
Setelah merelakan
Setelah kau bisikkan
Segugus janji-janji
Tergamak kau mungkiri

Apakah sebenar yang terjadi
Hingga kau bersikap demikian
Sedangkan kau
Sesungguhnya percaya
Kasihku tak berbelah bagi
AduhaiTak sanggup ku kenangkan
Semua telah nyata

Cintamu gurauan
Datang dan hilang
Semahu hatimu
Itulah falsafah Pegangan cintamu
Namun harus kau ingat
Hati yang manakah
Selamanya kan sabar

Petang semalam untuk kali terakhirnya sayang..aku menggilap tubuhmu yang munggil itu.. setiap kali aku menyentuh badanmu ...ohh... isk isk.....sedihnya hatiku..pilunya hatiku....kau bakal pergi jauh dari hatiku......tiap sentuhanmu dan sentuhanku oooh.....pilunya....

Sayang...aku akan mengingatimu segala kenangan kita bersama. Cukuplah sayang hampir 3 tahun aku menjaga mu dengan penuh kasih sayang..dan kau telah berjanji denganku pada kali pertama kau menjadi milikku...tp apakan daya...pertelingkahan demi pertelingkahan berlaku antara kau dan aku semakin kerap...maafkan aku sayang...maafkan aku...



Disinilah sayang....disinilah selalu aku memegangmu...mmphh.. :(.....selepas ini tak dapat lagi aku menyentuhmu dengan penuh kasih sayang...sayang...


Hingga kedinihari aku membersihkan tubuhmu yang kecil molek ini sayang......

isk isk isk..iskk..maafkan aku..maafkan akuu.......

Maafkan aku sayang...maafkan aku....aku terpaksa melepaskan engkau kepada yang lain..orang yang lebih berhak ke atas engkau sayang.....kerana hatiku telah termiliki yang lain...... MAAFKAN AKUUU.....isk isk isk.... kudoakan engkau bahagia dengan yang lain pada masa akan datang......

MAAFKAN AKU SEKALI LAGI SAYANG......cintaku telah termiliki.........